daveyennickinoostafrika.reismee.nl

Diani Beach

Dag lieve mensen, ondanks dat we nog niet thuis zijn hebben jullie al een aantal dagen geen nieuw verhaal ontvangen. De reden is dat we na alle safari's en andere tochten heerlijk 6 dagen zijn gaan relaxen aan de Keniaanse kust, Diani Beach.

Anders dan we normaal hebben we ook echt lekker helemaal niets gedaan aan het strand. Lange strandwandelingen, boekjes lezen, ronddobberen in het zwembad en het ontbijt en diner waren inclusief. Met andere woorden, de dagen waren relaxed maar veelal hetzelfde. Het enige spannende was dat we met een propellervliegtuig van en naar Nairobi zijn gevlogen, de landing en het opstijgen zijn dan vrij "bumpy".

Het allermooiste nieuws is natuurlijk dat we als vriendje en vriendinnetje naar Afrika gingen en verloofd terugkomen! De absolute kers op onze Afrikaanse taart. We vertellen jullie graag alle verhalen als we terug zijn!

Het is nog een kleine twee uur wachten tot we kunnen boarden en dan hopen we jullie allemaal snel weer te zien in Nederland.